TADAAAAAAAAAAAAA

Hejhej :)

Senast jag skrev va i fredags vad jag minns.. Hehe. Aja efter skolan i fredags åkte jag hem, lite senare åkte jag och henke och sola :) Sen va jag med han ett tag efter det vi åkte runt lite, haha :) Sen tillbringade jag kvällen och natten med Alexandros :) Skulle upp tidigt på lördagen för lampe cupen började då, vi spelade första matchen 12.15 tror jag :) Haha vi spelade tre matcher total under hela helgen och de gick bra ;) Jag blev utsedd till MVP :) Hehe fick ett diplom och så :) För er som inte fattar vad MVP är så är det 'matchens lirare' :) Spenderade mitt liv i en baskethall resten av lördagen och samma med söndagen, haha låg i farsta hallen på en tjockmadrass i sex timmar och spela quadrapop där snackar vi hög livskvalitet. Hmmmmmmmm, idag är det måndag och alla åttor har varit lediga vi skulle öra nån ekonimiuppgift så den har jag gjort ska börja med den andra uppgiften snart, den handlar om vad man har för rättigheter när man vill lämna tillbaka en vara man köpt, det kan väll ändå vara kul att kunna lixom. Jag kan ju inte påstå att jag kan det där på rakarm inte. Men nu sitter jag här och skriver och har faktiskt varit ute med mamma och gått ett varv runt långsjön, HOHOHO aaaaaaaaaaaaaaaaaaaSnaaaaaaaaaaaaajS! Ska nog börja göra de en gång i veckan + dom vanliga tre träningarna vi har i veckan + springa ett varv runt råstasjön, heeeeeey beach09 :) .............. HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback