Tisdaaaag

Igår efter skolan så åkte jag och Minna till Globen för att hämta pengar där hennes mamma jobbar, efter det drog vi till stan och virrade runt till halv åtta.... mina fötter var DÖDAAAAAAA! När vi hade varit i stan en stund så kom även Anna ett tag också :) Vi gick runt och letade efter skolavslutningskläder hur lääänge som helst och till slut hittade jag en jätte söt jeans klännig från Hm, jag vet att jeans klänning låter as nördigt men den här var verkligen jätte söt den är utan axelband och så är det ett band runt magen man ska knyta till rosett, asss shnöööggT! Hittade även ett par skor, svara högklackade med en svart rosset vi tårna :) Lägger in bilder när Jag kommer hem :)

För just nu sitter jag i skolan och dör, har nyss gjort klart 'Flytta hemifrån' uppgiten så det är najs :) I eftermiddag har jag gympa och sen ska jag väll göra ett försök på matte 22 (FÖR MAMMAS SKULL) hör du det mamma? i know you read my blogg everyday, MEN JAG HAR TAGIT BORT DEN FRÅN FAVORITER PÅ DIN DATA.. så undra om du hittar hit igen :) Idag efter skolan vet jag inte avd som händer,  har träning i kväll men jag hinner nog hitta på nått aaaaaaaas kul innan det, men vi hööööres nu ska jag gå och pussas med Fredrik, tjadå!


Kommentarer
Postat av: Din älskade mamma ;-)

Eftersom du mitt vackra och kloka barn har lärt mig det mesta om datorer är det självklart att jag hittar hit igen :-) Puuuuzzzzzzz

2009-05-27 @ 13:33:55
Postat av: linda

HAHAHAHA vad ägd du blev av din mamma amanda :D

2009-05-28 @ 00:15:42
URL: http://kransen.blogg.se/
Postat av: Moster M

Haha, Mandan, glöm aldrig bort att vi (systrarna sisters) är ett smart släkte hoho ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback