tjillevippen!

HAAAAALå! :)
Skolan rullade på som vanligt idag, linda och jag satt mest och smyg fes i bananen al day long.. MJAO MJAO MAJO. Till dagens förvåning har lina tio tår.

Efter skolan var mina planer lite vääääääl överdrivna kände jag så jag spräckte hål på dom och va med Alexandros isälleeeeeet, så jäääävla busigt. We typ såhär lixom baaaah cykla hem till han från skolan, typ såhär as jobbigt :( men jag er glad endå sörreduuuh! Sen åt vi på donken och så. NAJS JAOOOOOOO :) Sen va vi hemma hos han. Tills mina planer fick luft igen och har nu suttit här och pluggat sen åtta typ, najs elllller vad? Men nu äre time for sleeep.

goodbajs, glöm aldrig jag<3linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback