Toooodilolo!

Hej det var ett tag sen jag skrev, två dagar sen.. Har ni saknat mig? Ja det har ni :)) Men nu är jag tillbaka och livet leker ovanligt mycket så det är sjukt najs! I måndags var det skolan som vanligt 08:30- 14:00 Asnajs. Inte mycket hände efter det vad jag minns, åkte och tittade på träningen och var allmänt glad som vanligt :) Tisdaaaag! RÅNAJS DAG ASSÅ! Skola som vanligt, satt kvar i en timme med henke och plugga hemkunskpassaken, ¨Flytta hemifrån¨ Skönt att nästan bli klar med den! Efter det drog jag och Henke till Donna bella ohc käka kebab, haha det va kuuuuul! Sen tog vi bussen hemtill kära Älvsjööööö 125125 *sjunger med lite i låten* Mötte upp allas våran as sköna David möller och gick till Långsjön och chillaalalal lite senare kom Ludde och vi drog hem till honom och hämta hans vp och gosa med hans katter. Efter det gick vi och mötte upp Love sen satte vi oss på ett berg och bestämmde oss för att grilla så Love och jag drog och köpte korv och grejjer! Haha :) Lite senare gick jag och mötte upp Fjortisalex, alla fattar vem jag menar. Så joinade han oss hela kvällen, när det belv fööööör kallt så gick Love och jag hem till honom och gjorde det vi är bäst på, prataaaa skit om allt och alla. Love är min bästavän, genom livet., Simon också för den delen, tack för allt ni är bäst, på riktigt. Gick hem runt halv elva och sov så sött i min lilla säng och slängde iväg massa typ as roliga (enlgit mig) sms till halva världen, någon som fick dom? :)))))))

Aja nu ska jag sova vidare i skolan, har faktiskt redovisat matte 21 och vg resten på 20 så jag är KUNG! Bara 22 och 23 kvar nuuuuuu, så nu JÄÄÄVLAR! hAREEbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback