Torsdag - katastrof

Muhuhu, först och främst vill jag tacka mina vänner för att ni alltid ställer upp för mig. Ni betyder verkligen hur mycket som helst för mig, just nu är det bara ni och min familj som betyder någonting för mig. Tack, för att ni är ni. Imorse gjorde ni allt så mycket lättare, ni fick mig att skratta när jag helst bara ville gråta mer.

Åter till det ehm ni vill läsa om iguess? Började med att jag fixade mig och så fr skolan sen gick jag mot danielle för att låna hennes plattång, då jag glömde min hos mor min och orkar inte åka dit för att hämta den. Efter deet mötte jag upp malin och vi gick till skolan. Skolan rullar på som vanligt, matten belv inställd i morse och inget annat hände typ. Åt luch och körde vattenleken, ni vet den när man har massa vatten i munnen och ska få varndra att skratta, och så sprutar ju vattnet ur munnen, haha as kul, midre kul när vi fick torka upp allt vatten från bordet. Menmen nu sitter jag här och nu kom kiwi  och håller mig sällskap, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback