trumvirrvel

Jag lääääääängtar så jävla grovt till Grekland i sommar, tre veckor ska jag vistas där nere i värmen med min bästakompis Alexandra utan mina föräldrar och deras tjat, det kommer bli så jääääääääääflans SKÖNT! Jag längtar som en jude, den 26 Juni är det HEJDÅ SVERIGE FUCK ALLTING. Jag kommer vara brun som en bränd pepperkaka,vilket är svart när jag kommer hem så alla ni bleka svennebananer kan pilla er i rumpan och slicka på fingret efter! Det är bara några få dagar kvar i den här kuk skolan, ska bli så JÄVLA SKöNT ATT LÄMNA DEN och säga hej till sommarlovet, (vilket ljuvligt ord) och SLIPPA ALLA ÄCKLIGA MÄNNISKOR I DEN HÄR SKOLAN! Ännu bättre kommer det ju bli när jag få mina feta betyg också, har fem spikade mvg och hittils två vg:n so:n har jag inte fått tillbaka men det blir någ vg där också så då äre tre vg:n sen blir det säkert fler (haha (a)) snyggt!?!?!?! Sen har tre spikade g:n Spanska, Matte och NO, fuuuuuuucK THAT.......

Ps. Vill bara påpeka att jag älskar dig Annica Gerdin, soulmate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback