Min mobil verkar vara trasig, eller är det bara du som ignorerar mig? :)

Lördag mannen, spenderade hela dagen med Vanessa, vi kÄka på lugano efter det gick vi till grillhörnan och åt mjukglass, chilla lite vid horhuset (haha vilket namn) men det är så det kallas. Vi gick massa promenader och pratade om allt mellan himmel och jord, jag är så jävla glad över att jag har dig nessi. Tror vi gick runt i fem timmar och bara pratade och pratade, så himmla skönt att få ur sig allt framför en person som verkligen förstår. Kärlek till dig soulmate! Senare började jag vi gå mot centurm för att ta bussen hem, när jag klev av vid Långsjöplan som så många gånger förrut kände jag bra för att strejka från livet, genom att verkligen vägra gå upp för alla trappor hem till mig, så jag satte mig på trottoarkanten och ringde love och tiggde om skjus, självklart kom han med sina nya, fina moppe :) Gud var verkligen på min sida, när vi kom hem så satt vi bara hemma hos love och prata sen gck jag hem och åt. Sen spenderades kvällen på ett berg i Axelsberg (rätta mig om jag har fel) Men det var massa från skolan där, bla. Darminot hah och han creeeeeew, mycket trevliga gossar! Har aldrig skrattat så mycket med personer jag knappt känner :) Men de va en härlig kväll, vi grillade och kvällen bjöd på maaaaaaaaaaaaassa galenskaper som inte borde nämnas i denna blogg. Men jag hade sjukt kul och ramla innanför dörren runt halv ett. Dog sedan framför tsatsiki med känslan i magen att LIIIIIIIIIIIIIVET LEKEEEEEEEEEEEER!



Söndag:

..döda mig. Dagen började med att jag vaknade upp av rök lukten från grilningen igår, hela sängen, hela jag, hela mitt rum luktade grillade marsmellows stavning(?) och korv! Tog snabbt en dusch och fixade mig inför Johannas, Emmas och Nathalies konfermation. Satt i en kyrka i en timme tills jag upptäckte att Simon va där också! Hans syrra (Nikita) konfermerade sig också, alltså i samma grupp som mina kompisar :) Så det blev ju asnajs, vi gjorde itne så mycket.. satt utanför kyrkan och prata lite, asnajs :) Efter kyrkan åkte vi hem till Johanna och det bjöds på mat och andra festligheter, haha! :) Och nu sitter jag här, ska snart börja plugga lite med matten så den blir klar någongång, sen blir det bara chill framför tv:n i kväll :) Hare bra, puss och kram. 

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeej överdriven pushup!!!

2009-05-21 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback