Tisdag

Godmorgon sötisar :)
Har nyss duschat, fönat håret och sminkat mig.. höh väntar på att plattången ska bli varm sen äre dax att rulla mot skolan. Jaojao ehm vad gör jag annars då, mjoo käkar b-vitamin på tog mage, me like och snart blire frulle om jag hinner, we will se. Idag vet jag inte vad som händer annars assssåå, ska nog till far i dag för han är in sweden så det blir väll att käka 'ute' som vanligt, helt seriöst jag minns inte sist vi laga mat hemma, hoh. Min fader är lat och jag har väll ärft det av honom. Så det blir skola som vanligt, har ingen träning idag så det blir väll bara chilling framför tv:n til uglybetty och desperate :)))))

Slänger in dagensoutfit:



Strumpbyxor - Hm
Tröja - BikBok
Svart linne -  Hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback