Lördag / Fredag

Helloooo biiiiiiiiiiiitches :)

Igår var nog den konstigaste dagen på länge, hur mycket blandade känslor som helst...
Efter skolan i går åkte, jag Ariana, Becca, Verrush och Anna till HUddinge och mötte upp Noah :) Trevligt trevligt (beccas pojke) Vi va nog där runt en timme och gjorde ej så mycket. Efter det åkte Verrush och jag hem till henne och jag satt och stekte på hennes ballkong medans hon rakade benen haha :) Vi gjorde inte så mycket mer.. Haha jo just jag låg och käste någon galet rolig bok som hon hade fått från kyrkan, haha! Det var nog första gången jag garvade så jag fick ont i magen av en bok! :) Hahaha herre.. Efter ett tag så kom Anna och Becca och jag drog mig hemmåt eftersom Alexandros skulle sova hos lilla moi, jag hann duscha och så innan han kom. Lille Alexandrows och jag gjorde inte heller så mycket haha. Han glodde på mig när jag åt och sen titta vi på tsatsikiiiiiiiii :) Bästa! Sen somna vi. Natten innebar också hur mycket blandade känslor som helst..

    

1. Axel :))))
2. Verran och Becca, hahahahahahahahaha!
3. Arrrrrrri ;)
4. Annnet föfan!
5. Alexandros :)



Lördag:

Kisssssssskissssss, mjaou. Alexandros och jag vakna väll runt ehm jag vet inte. Vi gick iallafall upp och åt frukost sen trippa vi ner till bussen och vänta på dendendenden :) Efter det åkte jag hit till far och nu sitter jag här vid datan och luktar sådär som man bara kan göra efter man sovit med en viss person, lovleyyyy ;) Back to the important, ska snart möta upp nessi för krubb! Antlagligen lugano. Sen vet jag ej vad som händer i kväll eftersom vart jag än går skapar det tydligen problem (?) Men jaja, det löser sig, det gör det ju alltid right? Bullshit.

Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

vilken snygg bild du har lyckats fånga på min bror - inte

2009-05-17 @ 14:53:09
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback