Måååååååååååååååååndag

Hjehallåjatjaaaaa!
Sitter i skolan med Pontus och Jesper, mina bästa tvillingar :)) Dom kom nyss hem från thailand och dom är inte så lite bruna! Hääääääääääääärligt att ha dom hemma igen! ¨När man förlorar någon så kommer lyckan tillbaka fast dubbelt¨ varför stämmer det så jävla bra just nu? Jag <3 Pontus och Jesper mest i hela världen!
Men idag har det inte hänt så  mycket, kom sent till skolan, snackade lite med simon&tjejjerna sen pluggade jag matte efter det käka jag. Rullade till centru med Minna och Fellan och nu sitter jag här med Pontus&Jesper hehe :) Efter skolan idag ska jag till sjukhuset, sen vet jag inte vad som händer, ska iallfall inte träna jag har verkligen ingen ork till det, så kanske ska plugga lite eller vara ute bara.



Jesper och Pontus direkt från Thaiiiiii :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback