möööööööööööööööh

Sådärjaaaaaaa :) Tjaaaaaaaa!
 
Under tiden jag inte har uppdataterat er så har jsg hunnit med att:
Äta donken sjugånger
Varit med i Bravo Cup
Slagit ner en finne (människa från finland)
Garvat så mycket så jag fallit i hop (tackar stavve&henke för det)
Lärt känna, eller mja träffat 50 nya personer, mycket trevligt
Myst på massa berg
Solat
Sett tre råttor
och sist men inte minst..brutit en nagel.

Ehööm ja, he-he!

Min torsdag var allmänt tråkig, hade cup hela dagen. Var då i Hallonbergshallen i cirkus 9 timmar och glodde på basket, spelade bakset och pratade om basket. n00b :))))))))))) Kvälen var lika tråkig den, eller nja.. satt och väntade på att Love, Alex och Henke skulle komma hem från clubfashion eftersom det tydligen var tråkigt där, synd för dom men kul för mig för då missade jag ingenting :) Somnade så sött i min säng i stället med mobilen i handen men vaknade sefter ett tag av att någon ringde och sa att jag hade beställt en strippa, viiiiiiiiisst kör hit henne, walla jag svär jag va fett uttråkad.

Fredaggggg: Dagen spenderades på samma sätt som torsdagen men på kvälllen vare grillning med massa nya ansikten och det var jätte kul :) Tills jag och mitt crew bestämmde oss för att dra ner mot konsum och titta vilka som var där, men väl där höll henke på att pka på stryk, nämner inga namn ;) Så han love och jävla mll langa ruschen därifrån så det var bara jag Alex och matte kvar, vi gick runt lite och mötte Alex s, fillelito och ja alla dom där, tantrasmus och gänget, haha, det var en roooolig kväll det, vet ej när jag kom hem men jag somna på dirrrrrrrrR.

lÖÖÖÖÖRDAG: Bravocup på dagen och mys på nått berg på kvällen, tills Alex och tyckte de va dö tråkigt så vi drog till js och mötte upp matte&tp fille och chilla med dom hela kvällen ist :) Mer hände inte tyyyyyyyyyyyyyyyyp.

Söndag: Det var uppstigning 07.00 för att senare sätta sig i bilen mot vasalunds hallen där mor och jag skulle stå i kiosken dom har där i fyyyyyra timar, KUL TYP. Efter det ringde jag henke och väckte honom för att han skulle följa med till fru och sola, och det gjorde han så glatt, efter det drog vi till donken och käka (min sjunde gång på 5 dagar) grrrrrr.. Efter det så öööh vafan gjorde vi, vi drog hem till ha och jag åt upp hans lillebror gustav 13 år. SNYGGING DÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. ehöm sen cykla vi till fruängen och köpte snurresprätt sen cykla vi förbi min mormor på vägen hem igen sen va vi med love hela kvällen, vi gjorde inte så mucho.. satt utanför mitt jävla hus i en timme typ för att jag inte hade några nycklar sen gick vi hem till henke och spela gta.

OOOOOOOOCCCCCCCCH nu sitter jag här vid datan och cewe duschar, jag skulle tala om för er att han är bäst, så nu gör jag det, han är bäst :)
 
Har mycket roliag filmer och bilder jag ska bjuda på, men inte nu för sitter vid mors data och pallar inte lägga i dom på denna så det får bli en annan gång ;)

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback