5 November

Hej bloggen, idag har det var en koooonstig dag, har varit as ledsen sen as glad sen as ledsen sen as glad.. hmm, aja allt känns bättre nu :) Back on track kan man säga, tack vare mina underbara vänner. Vad fan hade jag gjort utan er? Helt seriöst. Ryser när jag tänker på det! Jag älskar er! Glöm aldrig det.

Meneeee, skolan gick relativt bra. Igår redovisade jag engelska 28 och idag blev jag nästan klar med engelska 29, de går bra nu kompis de går bra nu! Försöker intala mig själv det iallafall :)

I morgon ska jag träffa underbaraste Julia, sen kanske en god vän till mig vid namn Christian Cewe haha! Det blir nog kul :D

Slänger in en video på när jag och syrran dansar sen (eller mest jag, gick in sten hårt för de där!!!) Har ungåts med henne hela kvällen, jävligt mysigt! Har får ni ett smak prov på vad vi har gjort:


Kommentarer
Postat av: Mayra ღ

vad sööt pingu :D

2009-11-05 @ 21:07:56
URL: http://gorditas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback