A-a-a-a-manda!

HahahahahahahaHAHAH är det bara jag som börjar dögarva när spotify reklamen kommer? 'Utan musiken, tystnar sverige' eller nått sånt. Så låter det som han sitter och klämmer på dass. Hahaha så jävla mobbad. HahahahahHHAHahahHAhaha.

Nog om det. Jag är hemma som ni kanske förstår, kände mig jätte sjuk i morse, mådde illa och grejjer. Nej, jag har inte tagit grissprutan så varför jag måt illa vet jag inte, kanske är sant det Love säger.. Jag kanske bara är hungrig. Nej för jag åt nyss två mackor och nu mår jag bara mer illa. Gr8.

Ska iallafall försöka plugga lite eftersom att det är så himla mycket i skolan nu. No, So, Engelska, Spanksa, Svenska? Kill me. MEN ALLT FÖR GÖTEBORG 2010.

Let's plugga dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback