Detta fält måste fyllas i

Namn; Amanda Lundgren
Har du kramat någon idag; Yes
dagens klädsel; Julias mammas röda tröja och svarta leggnings

Hur många har du kysst; Sajk
Har du älskat på riktigt; Ja

Antalet personer du hatar; Man ska inte hata :)
Antal personer du saknar ; Pappa!
Hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt; 1 och en halv haha
Hur många kontakter har du på msn; 5 kanske..
Senaste gången du spelade TV-spel; Oj haha de va med Cewe när han va här mitt i natten :) Guitar Hero jao

Senaste gången du grät; De va ett tag sen
Vem ratade du i telefon med sist; Malin

Senaste personen du tänkte på; Hihi
Senaste personen du kysste; Alex Susanj
Senaste personen du hade en msn konversation med; Hanna
Vilken film kollade du på senast; O.C i går kväll :)
Vem ska du träffa imorgon ; Inte planerat nått men alla i skolan i guess?
Vem vill du kasta en sten i huvudet på; Ingen!

Vad längtar du till; Min födelsedag!
Vad ångar du i ditt liv; Haha va är det för mening med attt ångra?
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig; Ja absolut ;)
Kan du vissla; Japp!
Äger du en ipod ; Arå

Vilken är din favorit månad & år ; December, 1994 :)
Tycker du om gul-bil-leken; OM jag gör, fast blir skit sur om nån ser bilden innan mig
Gillar du att ha folk omkring dig; Ja förfan, hatar att va ensam!

Vad sa du senast högt? Haha jag skrattade här i min ensamhet :) Så de va väll 'Hahahaha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet; Mm :)
Hur många kuddar sover du med; 5
Har du varit kär; Ja de har jag :)
Första bästa kompis; Julia Holmberg

har du saknat någon de senaste 48 timmarna; Japp

Vilket uttryck använder du mest;  Han ba, Jag ba
Vem och vad står det i ditt 10;e sms; Ska kolllaaaaa.. 'Dryger kom hit? :) <3' Från Alex Susanj

har du bra självförtroende; Sådär


Kommentarer
Postat av: Anonym

WIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAHOOOOOOO! jag kom med i din blogg! mitt livs alla mål och ambitioner är nu uppyllda! känns som att mitt liv har fått en mening!

2009-11-22 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback