Hallå igen

Hej bloggen! Haha viiiiiiisst är jag tööööööööt på header bilden? Inte. Men det kommer en ny i kväll förhoppningsvis :)

Hööööööm, vad ska jag skriva då? Vad jag gjorde i helgen kanske?
Det här gjorde jag i helgen:
Pluggade på dagarna, sen på kvällarna va  jag med Ludde, Jonta, Julia och Cewe haha :D Bääääästa :) Hmm, på lördagen tror jag att att vi vapå bio på kvällen eller de kanske va på söndagen eller fredagen? Haha minns inte, men vi kom inte in på bion iallafall syndsynd. Så vi va väll på Örbygårn och hemma hos Julia och lite sånt, kulkul. Titta när Ludde mecka gjorde vi också, de va mindre kul.

Menmen, i måndags så vare skola som vanligt efter skolan åkte jag hem till Julia, där Jonta va och sen efter en stund kom Ludvig. Vi kröp ner i sängen och tittade på Beck och åt bullar haha, myspysss :)

Igår gjorde jag inget speciellt, va med Lovepove tittade på Ugly Betty och Desperate Housewifes. Försökte göra en ny design till mig själv, men photoshop är inte riktigt min grejj, förstår mig inte på de där! Men nu håller min käraste Fanny på att göra en ny till mig :)))) Du e bezzzzzzzt.

Idag var det skola som vanligt, slutade ett idag. Skönt att sluta tidigt i ibland men ändå inte man vet lixom inte vad man ska göra, gå hem och göra ingenting? De va vad jag gjorde iallafall, eller jag städade rummet sen skulle jag träffat Axel en snabbis men träffa Jonta istället sen givk vi och satte oss untaför Örbygårn där Ludde och Julia va sen kom Axel och så satt vi där ett tag sen åkte alla hem :) Och jaaa, nu sitter jag här. Ska snart åkta iväg och äta med nått med pappsen. MEN VI HÖRES LATER.

Lite bilder :

     
       

Kommentarer
Postat av: Julia

ååååå gud så fina bilder amanda :) <3

2009-11-12 @ 09:30:59
URL: http://juliastjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback