riverside MOTHERFUCKER

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄsch fifan va jag blev nödig, be rigth back!!!!!!!1



Sådärja :D

Hejdäääär! Vad är det för dag i dag? Söndag! Herrejesus vad veckorna går fort! Så här har iallfall min vecka sett ut:

Måndag: Skola, hem, plugga matte, sova.
Tisdag: Skola, hem, va med August ;)
Onsdag: Skola, hem, plugga matte.
Torsdag: Haha ska jag skriva skola igen? Okej. Skola, va med Jonta på gymnasiemässan. Hahaha de va riktigt kul :D Lite senare kom Ludde och så käka vi på donken, eller jag gjorde sen åt dom på pizza house. Trevligt trevligt sen tog vi luddes bruuum bruum till coooola gårn och va där hela kvällen. Julia och jag mös på toan<3<3
Fredag: Va i skolan och på gymnasiemässan med skolan, efter det så drog jag och fanny in till stan och skulle fixa klädfer och sånt till verrans masskerad :) Jag va betty boop och Fanny Marliyn Moonroe? HAHA nice stavning. Fett nice, svarta stay-up och röda läppar, de är grejjer det!
Fredag kväll: Började med att jag åkte hem till Julia och vi fixade oss lite och åt pepparkakor, sen åkte vi hem till Alex G och va där hela kvällen :) SKIT KUL! :)))))))))))))))))))))
Lördag:
Åkte till Julia tidigt som faen och mös :) Sen åkte vi in till stan och hon köpte lite kläder sen åt vi på tacobar! Efter det åkte vi hem till henne igen och gjorde inte så mycket :) Efter det åkte jag hem och städa mitt rum och lite sånt, bakade en äppelpaj aa ni vet. Dagliga rutiner. Sen skjussade mamma mig till Fanny där vi fixade oss sen åkte vi vidare mot Verrans masskerad :D Skit kul :D Efter det blev de fest inne i stan, mitt på Drottninggatan. Så sjukt jävla nice, 18 år eget företag, en lägenhet på Drottninggatan, Ludde som du hette, vill du gifta dig med mig? :D
Söndag: Vaknade upp hos Fanny efter en natt med så jävla mycket skratt hahaha! JAG ÄLSKAR DIG FANNY!
Mor kom och hämta mig hos Fanny och nu sitter jag här och skriver, ska ta tag i spanskan nu. Senare ska jag nog träffa Alex S, hihihihi

HMMMMMMMM.. THAT'S IT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback