Hiss och Diss



1. Ostbågar och Chips - Det gör livet värt att leva
2. Musik - Samma där.
3. Facebook - Riiiiiiiiiktigt underhållande!!!!
4. Marcus Roger Fritzel Pontare Andersson - Samma där!!!!
5. Tro det eller ej men på femte plats kommer - Träna! Så himla skönt, trots att det var ett tag sen jag utsatte min kropp för det.
6. Julen, samt min födelsedag. Det finns inget bättre, så jävla mysssss.
7. Annica Gerdin - Bara för att.. aa!
8. Patrik Isaksson - Finns inget bättre än att sjunga (skrika) med i hans låtar när man är hemma själv eller om alla andra är hemma, underbart.


1. Att jag har tappat mitt busskort - Man blir lixom låst hemma.
2. Skolan - Det är bara för mycket.
3. Folk som bestämmer att man ska träffas sen gör man inte det.
4. Dryga jävlar
5. Folk som aldrig inser verkligheten och lever i sin egen lilla värld.
6. Julmust Light
7. Attr jag är så jävla trött jämt
8. Att jag kanske har hudcancer? ..
9. Folk som vibbar på msn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback