I know you need it!

Hola amigos. Jag hafr nyss tittat igenom mina 400+ händelser i realtid på fejsbok. Nu ligger jag här och undrar vad jag gör vaken.. Jo jag ligger här och klickar på tangenterna. I fredags så va jag med Marcus hela kvällen, vi va hos Hampus där också Simon va en stund, nån norrlännig va där också. FYSATAN VILKEN ROLIG MÄNNISKA. Jag skratta så jag grät 'bussen svängde' .. :D Lite senare så gick vi ut och träffan Felizia :) Linnea och Alina? 
Sen taggilusha jag och Mackannnnn! 

Gårkvällen blev lyckad iallafall, riktigt jävla lyckad! Började hos Graffyngirl där alla tjejer va + Calle Hauser och Aggebagge va. Det blev lite kortspel och annat trevligt!  Sen drog vi vidare mot Liljeholmen och Nicals där en jävla massa folk var, sen kom det mer folk och då drog vi ner till 4:an!

Kom hem runt ett och tänkte städa mitt rum men sängen såg så jävla mycket mer lockande ut så jag sooooov. ´

Kvällens händelse: Jag och Isso slöt fred. De trodde ni aldrig va? Inte jag heller

Idag har jag tränignsvärk i benen, fysatan vilken power-walk jag tog i mina klackar hem från station igår! Lite smått skönt sådär!

Skall snart äta frukost sen vänta på att Marcus ska svara, lär ju få vänta ett tag med tanke på att klockan är 09.14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback