I'm gonna touch the sky

Chaacha! Sitter här och dunkar Loves nya remix, as bra är den! Tittar på EMA på mtv gör jag också, hoppas man får se glimten av Kenza haha. Vore coolt, har bara sett henne i Vakna med The Voice tidigare.
Nyss gjorde jag färskpressad apelsin juice, mums! Haha det är så himla gott, hittade en sån där apelsin press hemma också, toppen! Ska göra sån varje dag :) Två apelsiner sen äre klart!

Nej men nu ska jag ta mig i kragen och göra nått vettigt, som vadå..? Min stora sköna säng lockar inte ett dugg.. Hmmmmm.. Aja, blir väll soffan i kväll :) Nu vet ni det också, puss på er!

TAAA MIG TILL GREKLAND IGEN!


Kommentarer
Postat av: ampelos

fin blogg<!

2009-11-05 @ 23:04:22
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback