Låååångt inlägg!

Hej bloggen, glöm de där 'hejdå bloggen' inlägget där nere. Haha jag slutar inte blogga inte. Fett tråkigt för er ju!

Vet inte när jag bloggade sist men kör från i torsdags.

Torsdag: Var med Love typ hela dagen? Haha han är bäst. Saknar våra tider alltså, fyfan va bra kompisar vi va.. Miss it. Sen runt tolv när jag skulle rulla hemmåt mötte jag Alexandros vid JS typ, vi skulle byta min gamla iphone mot hans ipod touuuuuuch. Haha trevligt att vara med den där filluren, känns som en evighet sen, men jaja. Genomförde inte bytet utan sluta med att han tog båda, vilken jävla alltså......... Haha men han fick punka och fick gå hem med cykeln från JS. HAHAHAHA skitkul :)

Fredag: Sov hela dagen vad jag minns, heeeeeelp meee.. vad gjorde jag i fredags? Pappa åkte tillbaka till Danmark iallafall sen va jag hemma hos mamma hela dagen, Alexandros kom förbi med Iphonen och så. Justeee, åkte och mötte upp Julia för att lämna hennes skor och sånt sen åkte jag hem och fixa mig, sen mötte jag uppe tjejerna för att åka vidare mot Carl-Adam men fick reda på att han va bög och lesbisk så vi ville inte va hos han så vi drog hem till Talita istället och hade MEGA KUL :D Hahahaha, senare drog vi ut och till donken och jaa.. sen hem :)

Lördag: Fixade jackan tidigt på morgonen sen hjälpte jag mamma och Krille att fixa inför festen dom skulle ha, dom hade hyrt en bartender med bar och grejjer hem hit sen bjöd dom hem massa folk och dom fick lära sig göra massa drinkar + fri bar haha, så de va bara att dricka så mycket dom kunde.. Hahahaha säger jag bara. Hoppas dom hade trevligt. Jag kom hem typ tolv/halv ett efter en halen kväll som började med tjejmiddag hos Ia, grattis på dig! Vi hade jätte mysigt, vi åt tacos och massa och bara njööööööt av livet. Senare drog vi ut, vi skulle till nån Tim men de blev inge så vi åkte till Hägerstensåsen till nån Ida men pallade inte de så drog hem i min ensamhet men den vara inte länge utan hittade en blodig Jesper och en ledsen Natta på tuben. Natta gick av nästa station så där var jag ensam med blodigejesper och jaaa.. man kan ju säga att jag gjorde allt jag kunde. Hoppas det gick bra sen Jesper!

Mötte hans mamma och lämnade honom och sen gick jag mot 144 där Graffyn var, hallelulja vilken lättnad! Kom hem och va trevlig mot alla vuxna en stund sen gick jag ner och la mig i sängen och somnade men vaknade av att Anton ringde och sa att han var påväg hit så de va bara att gå och möta honom vid bussen och vi kom väll tillbaka hem hit runt tre sen satt alla vuxna plus Anton och ja vakna hur länge som helst haha. Kul var det iallafall men sov bort hela dagen i dag, skööööööööönt. Fast sen blev det dax för AIK - IFK GÖTEBORG så drog till mitt kära fläsk och taggade sten hårt inför matchen och det gick ju som förväntat SM GULD TILL AIK! WOOOOOOOOOOHO!



                       Kaxigjävel som tatuerar in det två dagar innan ;) SÅ JÄVLA COOOOL! gilla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback