Mandariner<3

HEEEEEEEEEEEEEJ bloggen. Kom hem från skolan för ett tag sen, slutade ett idag och de va riktigt jävla nizeeeee.
Nu sitter jag här och väntar på Alex, HAN ÄR SÅ JÄVLA SEG. Kommer döda han när han kommer, älskar dom här veckorna i alla kvinnors liv. Man är ju på så jäval härligt humör jämt :)
Gick och tänkte på en sak idag, jag är 14, 14! 14 jävla år. Okej, jag fyller 15 om mindre än en månad. (19 December) Sämsta månaden? Men herre gud, 14 pinnar, 14 stenar, 14 kronor, 14 år det är ingenting för i helvete. Arg jag blir..                   8)

Men men, nu ska jag nööördra facebook lite och sen baka en kladdkaka kanske?




DET HÄR GÖR MIG ASGLAD. Hahahaha ser ni Sebbes bränna efter foppatofflorna? :D GREKLAND09 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback