Marcus.. i low you

Chachaaaaa! Har droppat ett stort antal inlägg idag, kul för er!
Har verkligen inte haft nått liv idag, fyfan. Den tiden ni var i skolan satt jag och längtade tills Marcus skulle komma hem och logga in på msn, när han loggade in har jag suttit och garvat fram tills nu. Rolig dag! Jaa.. ganska. Men i morgon blir det skola, usssssssssch.

What's up med att Danny är med i Ice reklamen? Först Ica Jerry och nu Ica Danny..

Nej men jag har inget vettigt att säga, som vanligt så nu avslutar jag det här och fortsätter att titta på Desperate Housewifes!

HEIPA!!!!!!!!



HÄR ÄR EN BILD PÅ NÅGON SOM HR LIKA TORR HUMOR SOM JAG, TACK GUD FÖR ATT DU SKAPADE HONOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback