NightyyyyyyY!

Sisådär ja, nu har jag pluggat och känner att jag inte är lika stressad längre. Grejjjt! Jag är så jävla bra = HEJ GÖTEBORG! Längtarrrrrrrrrrr!

Men iallafall, i morgon är det skola igen. Ska faktiskt ta med mig datorn i morgon så jag får nått gjort. Alla små fula irriterande sexor sitter ju alltid med alla sina 34 snorpetande kompisar vid varje dator och typ ritar på paint. Vilket innebär att jag som är en stor nia inte kan använda datorerna till mitt super viktiga skolarbete. Facebooooook.. Jag har sagt det förrut och jag säger det igen, ks är största lallar skolan och jag ångrar inte en sekund att jag börja där. Vill aldrig lämna mitt ks. *Sadface* funderar på att gråta en stund. Snart är det bara en termin kvar...
Om man tittar tillbaka på hur allt såg ut när jag började i ks i sexan så är det så himla mycket som har förändrats.

Folk har dött, folk som jag var nära då.. känner jag inte längre, folk som jag hade jätte mycket respekt då, för bajsar jag i ansiktet nu. Fast det beror väll bara på att jag har förändrats?

Alltså jag har förändrats, men bara åt det bättre alltså, eller ja? Det tycker jag själv iallafall. Alla förändras, var sig man vill eller inte, så är det bara. Sen om det är till det bättre eller sämre det avgör du själv, du betämmer ju hur du vill vara, du går ju inte runt och är någon du inte är och inte vill vara. Har tänkt mycket på det här ikväll, usch det finns så himla många som aldrig har en psikt om någonting, aldrig vågra stå för vad dom tycker och tänker utan bara håller med alla andra. Är så trött på sånna personer, skaffa lite stake för i helvete. Vad jag vill ha sagt och vad min poäng är vet jag inte, just därför jag är så jävla skön.

Jaja, det finns inget bättre än ks. PUNKT.

Nu ska jag titta vidare på tv och faktiskt stänga av datan, ingen mening att sitta kvar här när marcus har loggat ut *leeeeeeer* Marcus är bäst i hela världen, ni som inte känner honom har missat nått i livet. Så är det bara, så sjukt jävla skön. På söndag är det första andvent, och de ska vi fira! Jag och marcus alltså, vi bjuder på lussebullar vid Långsjöplan, alla är välkommna! Inte du Isso. Inte du helle Ewe Mensulla.

I LOW ALL OF YOU. tjaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback