She wolf

Kom nyss hem från skolan, idag hände inget speciellt. Spelade lite kort, gjorde lite So och No och övade spanska glosor och spelade lite mera kort. Sketa roligt! Helt ärligt vill jag aldrig sluta i ks, får tårar av att tänka på det! Vill inte börja gymnasiet, eller jo det vill jag. Men jag vill fan inte lämna ks, usch och fy och blä. Ks är bäst. Punkt.

Nu sitter jag iallafall i min underbara säng, eller ligger gör jag faktiskt och musiken är jävligt hög runt om kring mig, jag älskart. Har nyss ätit mackor och ostbågar samt druckit julmust. Alla som känner mig vet att jag dör för julmust, men det får fan inte vara light julmust, började nästan gråta när mamma hade köpt det en gång, men nu ska jag komma till de jag vill komma fram till, light ostbågar är så jävla mycket godare än vanliga! Fast inte i längden för då smakar det lite smör..

Vad som händer nu är oklart, ska äta lite mera sen så ska jag plugga också.

Ändrade planer! Kanske ska träffa Jonta, nej de ska jag inte för jag ska plugga.. åh va tråkigt.



Här tillbringar jag min eftermiddag :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

knulla alex

2009-11-23 @ 22:47:02
URL: http://hgkuiuhfghkjhfh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback