Typ kul

Namn - Amanda Maria Lundgren
Födelsedag - 19 December
Ögonfärg -  Green
Hårfärg -  Brunt
Längd - 175
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Äta chips varje dag 

Stjärntecken - Skytte
Skostorlek - 38-9
Är dina föräldrar skilda - Jao
Skor idag - Tygskor
Rädslor - Mörker¨
Mål för året -  Glömmer alltid bort dom
Mest använda fras på msn - Typ 'yey'

Det första du tänker på när du vaknar -  Blir alltid sur över att jag vaknar
Mest saknade minnet - Man kan ju inte sakna minnen, för dom finns alltid där?

Favorit Färg - Grön?
Mat - Allt
Sport - Allt, sport är fan as kul
Djur -  Kissekatter, eller hundar (tycker katter är äckliga tillochfrån)
Glass - Vanlig
Affär - Olika
Sallad - Kyckligsallad
Skådespelare - Tine Santesson
Låt - Alltid Markoolio
Nummer - har inget haha
Årstid - Sommar, vafan!
Parfym - Julia Stjernbergs, sjukt gott.
Kroppsdel på motsatta könet - Magen är viktigast
Vad vill du bli när du blir stor - Miljonär
Hur vill du dö - Sovande..
Vem av dina vänner är mest högljud - Haha, Minna och jag :)
Vem får dig mest att skratta - MINNA och Julia S och H
Vem har du känt längst -  Minna, Julia H, Alexandra
Vem är blygast -  Typ jag haha
Bästa känslan - Lycka!!
Värsta känslan - När man inte lyckas
Vart vill du bo i framtiden - **t*** blir det :)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara -  Min kropp, mitt tänkande
Varit kär - Ohja

Blivit dissad - Ohja
Rymt hemifrån - Haha nej
Föreställt dig ditt ragg naken - Haha fyfan
Skolkat -  Kanske lit, ibland typ ofta ganska mest aldrig
Tänkt på självmord - Nej
Sovit utomhus - Japp, på studmattan :)
Varit otrogen - Ahahaha, vad skrattar jag åt?
Sett en död människa - Ja usch
Druckit alkohol - Inte en droppe
Ätit sushi - Usch ja
Varit på en scen - Haha arå 
Snattat - Nej :)
Blivit nerslagen - Ja ahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback