Vem vare som kasta?

Hej bloggggen, det är redan torsdag! Fan va skönt, helg i morgon! Och jag undrar fortfarande vad jag vill göra i helgen, vill åka bort! Helst av allt vill jag åka till Julia i Värmland men det passade inte den här helgen sug på det! Och så vill jag åka till Danmark, aa ni läste rätt. SAKNARRRRRRRRRRRR. VILL DIT NUNUNU. Eller så vill jag åka till Farfar i Karlskorna, men det är rätt så tråkigt där och så vill helst inte åka dit ensam utan ta med mig nån kompis! Jaja, vi får se hur det blir. Pappa skulle tydligen inte hem till Danmark nu på fredag utan till Turiket och Kina. KUL FÖR HAN! Hmm, men snart ska jag också bort, och då blir jag borta länge :)
Men nu ska jag hitta på nått annat att göra, No&So. TJAAAAATJAAAAA

Puss på Julia Stjernberg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback