Baby are you down down down down?

Sheppohojj! Befinner mig just nu på dom sju haven med Pippi och min lillasyster. Grym film! Men plikterna kallar som jag skrev där nere.. Örkar inte, men måste man måste man. För efter jag gjort det så blir de restrurang med pappi sen ska jag vara med min diarreklump Julia Stjernberg sen senare i kväll så ska min bajskorv Alexandros sova här! Galet mys! Dom två är nog världens sötaste personer för tillfället, näst efter min mormor. APPROPÅ MORMOR SÅ HAR HON INTE RINGT OCH GRATTAT MIG PÅ MIN NAMNSDAG SOM FAKTISKT ÄR IDAG! Hmm.. Får nog ta och ringa henne och fråga varför?! :(

(skulle leta upp en bild på mormor på facebook men hittade ingen så slänger in en på Kappe istället, puss på dig kusinvitamin!)



Kommentarer
Postat av: Mosterdullan

Fan, sånt glömde jag med. Det finns visst bilder på mormor på fejjan. Jag kanske har några om du vill ha. Puss på pannan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback