Baxar texten från kristinejohansens.blogg.se

Orkar inte skriva exakt samma sak som min käre vän nysss gjorde så det här har jag gjort idag! Dock ur Bacons perspektiv..

Kom precis hem frånt tha hoods, Älvsjö. Träffade Ä to the GG. Mjaaa. Åkte direkt från skolan, pang bom på bussen och träffade på Josse. Hon hade 2 enorma väskor som jag hjälpte henne med. Tåg mot Stockholm C Södertälje C, satt mitt emot en gaalet läskig kille. Han va skïtlång, såg fett arg ut, stirrade på mig och knäckte fingrarna. Hjälp. Från Älvsjö va det ba att glida på 144 mot fruängen som om det är det enda jag gjort hela livet. Lyckades halvt, av vid långsjöplan och jävlar. Jag trodde Amanda den jäveln hade lett ut mig mitt i nowhere. Men sen 3 samtal, 137 trapsteg och en jävla massa backar senare så var jag hemma hos tuffingen. Började med ett misslyckat glas sodastreemad saft (asusual), för att sen vänta på när gulle fixade sig. Halvtimme senare var det bara att ta trappor + backar åt andra hållet och hoppa på 144an(?) till fruängen, och byta där så vi hamnade i skärholmen. Amanda hade nämligen fått för sig att vi skulle köpa en fisk. Efter att ha stått inne på djuraffären ca ett år så inser vi att vi kommer behöva nån slags skål. Jalla jalla till Åhléns , hittade dock ingen bra. Våran budget va för låg. Vi rushar tillbaks till djuraffären och ser om det finns något annat. Då ser vi vandrande pinnar och det va ju perfekt. Men efter att ha snackat med hon som jobbade där, som berättade att när dom fick typ vandrandepinneungar så va dom så små att dom kom ut genom hålen. Då ångrade vi oss och satte oss med en pizza istället. Eftere så drog jag hemåt och amanda mot sin mormor. Bjussar på lite bildazzzzzzz!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback