Does you mother now that you're out?

Hejhej!

Skolan var som vanligt idag, blööö.. Missade bussen hem så fick ta sega 163 till js och byta där, självklart va det jätte lång tid mellan bussarna haha (16 min) så satt och spelade nått as kul spel på mobilen tills bussen kom, sen traskade jag hem och satte mig vid datan. För en stund sen kom det nån gubbe hit och lämnade matkassar? Hjälp tänkte jag, har mamma blivit så lat så hon inte ens orkar ta bilen och handla? Men så var ju självklart inte fallet, haha utan hon har beställt nått från internet ty atsmart.com? Haha de innebär att man får mat hemskickat varje vecka i en månad och så ska man äta den haha och genom det äter man smartare och får i sig all näring kroppen behöver haha! Fjantigt. Men min käre mor tycker att det var värt att lägga massa pengar på det så jag måste väll hålla med henne om att det kanske är lite smart ändå! Höhö!

Snart så ska jag stå här naken och fota mig själv för jag behöver nya bilder till min nya header! De ska bli kul va? VA? Eftersom att jag har så sjukt många läsare så måstejag ju satsa på de här nu, räkna med 'dagens outfit, hiss och diss, det här har jag köpt i dag, den här vill jag ha, så här mår jag just nu, så här se jag ut just nu, en jävla massa listor och bilder! Haha hatar verkligen jätte seriös bloggare som typ har 30 besökare, HALLÅ JAG HAR FAKTISKT ÖVER 80 VARJE DAG! tycker att det är lite coolt, för vem fan är jag egneltigen och vad får er att vilja läsa om mig och mitt liv?



HAHA, sug Tim och Jesper eran privata bild är inte privat längre, HOHO!

Kommentarer
Postat av: trogen läsare ;)

måste bara ta och säga att atsmart.com är bra, men vill du äta ngt ännu godare och näringsrikare, tell your mum att hon ska kolla in linasmatkasse.se, jag svär såå mycket godare, hade atsmart.com en gång men linasmatkasse.se är gryymt mycket godare :P

hehe så nu vet du det XD

2009-10-12 @ 21:19:02
Postat av: amanda

Hahaha och vem är du? :D

2009-10-12 @ 21:27:50
URL: http://ww.amandalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback