Don't bring flowers after i'm dead

Hej bloggen. Igår blev de kinamat för mig och pappsen, fett nice. Öhm, han skjussa hem mig efter det och då kom Alexandros. Nicenice, vi gjorde inte så mycket haha (som vanligt) typ titta på CSI och åt mackor :) Somnade så sött sen och hade en konstig natt - (...) Vaknade till fågelkvitter och en jävla kyla (hatar att sova med fönstret öppet när Mr X tar hela täcket. Fast jag tycker om han ändå! Somnade ändå om tills jag vakna av att täckestjuven kittlar mig.. Sånt ogillas!

Hmmmmmm, tog en dusch lite senare sen åt vi frukost sen bajsa Alexandros sen titta vi igenom nya skolkatalogen sen satte vi oss vid datan och tittade på hans tusen cykel filmer, myssss. Sen åkte han hem!

Buhu.

Aja, ska städa rummet och sen tänkte jag gå ner till konsum och köpa förjävla mycket godis sen ska jag ringa far och se om han har tid att hämta mig, annars tar jag bussen eller en lååång promenad hem till honom sen ska jag nog plugga i kväll eller så blire bio!

Hare förjävligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback