They dont care about us

Hejhej bloggisen. Det var ett tag sen jag skrev vaaaa? Eller?

I torsdags så var jag ju som sagt i stan med Alexandros, han bytte sina byxor till två jätte fina tröjor, och min jacka ahde inte kommit :( Så jävla surt. Efter stan åkte vi hem till mig och åt middag haha, korvstroganoff.. Glamoröst! Och så mööööööös vi järnet och spela guitar hero,  mer hände inte :) Senare på kvällen var det Mammas pojkar och Inlåst som gällde, bästa pogrammen.

Fredag:
Igår dårå! Började med skolan, satt kvar nån timme med June och Cacca och skrattade som aldrig förr hahahaha. Herregud. Efter det hämtade jag syster på dagis och så tog vi oss hem, det tog 1,5 timme från Älvsjö station. Jag skojjar inte. Långsammare bebis får man leta efter, varje vattenpöl är lika intressant alltså. Efter det så blev det käk på donken och sen kom Alexandros hit, vi låg och titta på idol sen sona vi så söööööööött! Han åkte nyss hem, eller nyss och nyss.. nån timme sen. Hatar hans jävla cykel, ville bara tillägga det.

Ohjaaaaaaaa, vad hände i kväll då? Jo ska träffa Tine and the gangbang, TREVLIGT SOM SATAN. Vad meeeeeeer? Inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback