Lördag!

Hello cyperpeople! Vakande för ett tag sen och har nyss kökat frukost och sååå! Nicebajs. Gårkvällen var rolig/tråkig. Började med att jag mötte upp Tine i Fruängen för att sen ta oss in till slussen och möta upp hennes kompis Henke. Efter det åkte vi tillbaka till Fruängen och mötte upp Maja sen åkte vi hem till Tine och fkixade oss lite och köka Billys pan pizzaaaaaaa<3 Efter den stund kom Alexandra och Sandra och sen drog vi oss mot övre nedre där Izabelle och Miriam hade kalas men jag var inte bjuden :( BUHU. Hade tydligen inte fått nått inbjudningskort....... Så jag var inte välkommen, jag är dum tycker dom :( BUHU. :D:D:D:D:D Efter det så drog vi vidare mot Slussen där vi skulle möta Carl-adam, men han var för seeeeeeg så vi drog oss först mot Mariatorget där Henke (som vi mötte innan) var. Men tråk på de så vi drog till js där allting va så mycket roligare :D (inte) Men hade trevligt ändå! Kom hem runt tolv, DÅ VAR JAG SÅ JÄVLA KALL SÅ JAG SOMNADE MED ALLA KLÄDER PÅ. Vad bjuder Sverige oss på för väder? :(

Jag bjuder iallafall er på några bilder!




















Hahahahahahahaha.. öhm ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback