Listalalalala

1. Tre namn jag lyssnar till: Amanda, Amandus, Mandan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag alltid bjuder på mig själv
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har ett jävla humör alltså
4. Detta är jag rädd för: Verrans rapar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, kul och kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Åka skridskor, vara utan min mobil, dricka ur samma läsk flaska som nån annan
7. Detta tycker jag om att göra: Skratta
8. Detta vill jag göra just nu: Se desperate housewifes avsnittet från i tisdags, missade pga fittfalun.
9. Bästa känslan: Vara glad & lycklig
10. Värsta känslan: Ha ångest
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Rolig och omtänksam
12. Är du en kärleksfull person? Mja, att visa det bara.
13. Jag vill gifta mig: Jadå
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Göra nått speciellt, typ hoppa falmskärm eller nått sånt.15. Min käraste ägodel: Min data/mobil
16. Något jag vill ha i present: Vill ha tillbaka min hund
17. Detta har jag på mig just nu: Bh/hotpants
18. Favoritkläder: Tunika & leggings
19. Favoritdjur: Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Gillar fan allt.
21. Favoritlåtar just nu: Trofaaaaaaaaaaaast!
22. Roligaste ämne i skolan: Inget för tillfället.
23. Stjärntecken: Skytte
24. En bok jag älskar: Alla Denise Rudberg böckerna
25. En film jag älskar: Tzatsiki
26. Tv-program jag gillar: Inlåst
27. Favoritdoft: Sött
28. Detta äter jag gärna: Chips
29. Dricker helst: Cola/Fanta
30. Favoritgodis: Gillar typ inte lösgodis.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland
32. Färg på mina ögon: Gröna/gråa
33. Min längd: 170 cm
34. Jag tror på: Folk. Är jävligt godtrogen
35. Jag spelar: Cool
36. Person jag beundrar: Pappsen och farbror
37. Så här bor jag: Hemma med min familj
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Men inga
39. Det här tänder mig: Haha förstår inte frågan.
40. Det här gör mig avtänd: Veronica
41. Favoritfärg: Får väll säga att det är rosa?
42. Favoritcitat: 'Martin dom pratar skit om din pinne:('  HAHAHAHAHAHAHAHA
43. En hemlighet jag vet: vet många, men inget jag avslöjar :)
44. Bästa present jag fått: Massa
45. Senast köpta skiva: Oj länge sen.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina öronsnibbar
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Öronsnibbarna
48. Udda förmåga/egenskap: Haha udda och udda, men jag får alltid folk att skratta och kan övertala vem som helst.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Utter
50. Vad lyssnar du på just nu? Malin som pratar om vilka hon strulat med
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har varit i Sveriges mest osköna stad Falun, har inte gjort så mycket. Haft lite lektioner bara och dansat massa nu på kvällen..
52. Var är dina föräldrar födda? Sweden
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Mitt trådlösa internet.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Kinarsturnagen på söder
55. När badade du i en pool senast? Sommras typ, minns inte
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha massa
57. Hur många barn vill du ha? Typ två
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Olika.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ska rösta bussarna ska gå oftar speciellt, 144.
60. Vad har du för TV-kanaler? Vet inteeeee
61. Har du åkt moped någon gång? Inte idag inte.
62. Har du busringt någon gång? Hahaaaaa ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Men ja 
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jao
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Venneeee, Grekland? Turkiet? USA är det ju haha!
66. Har du en egen trädgård? Ja mellan benen
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle anka
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
69. Badkar eller duschkabin? Dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Tzatsiki
71. Favoritpizza? Calzone
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Öhm, rosa typ.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hahaha va ja
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej är för ful
76. Apelsin- eller äppeljuice? Båda
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Tjejerna på donken
78. Favoritchoklad? Vanlig
79. När röstade du senast? Igår
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Haha typ varje dag
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp!
82. Är du bra på matlagning? Grym!
83. Klarar du att tanka själv? Aldrig gjort det
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? Nee
85. Pepsi eller Coca Cola? Cols 4life
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ne
87. Vad var det senaste du handlade? Candy
88. Har du kräkts offentligt? Inte jag inte
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Haha svårt fan.. PENGAR.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej
91. Har du ringt något betalnummer? Jaa
92. Kan man vara vän med sitt ex? Nja de är svårt.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Tyyyp när min syrra föddes i vintras förrförraåret haha?
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej jag såg ut som en gubbe :)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Men va?
96. Vad har du i din väska? Fråga mig vad jag inte har..
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Haha jag har mina små ritualer
98. Vad är du tacksam för idag? Mitt liv, det är förjävla bra om man jämför med andra.
99. Var hittade du den här listan? På nåns blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Mormor, Farfar Liselott.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Herregud vilken långlista :-O Att du orkar!!!

2009-10-23 @ 21:44:34
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fin blogg :)

2009-10-24 @ 22:21:24
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg!!

följa varandra via bloglovin? =) <3



/ http://bitchezofsweden.blogg.se

2009-10-24 @ 23:12:17
Postat av: Danielle Hansevall

Hejsan!

Vill du ha fler besökare till din blogg? Gå då bara in på http://www.viraltrafik.se/?danzii - det tar bara några minuter! ;)

Lycka till!

2009-10-25 @ 09:06:39
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad fin blogg! :)

Allt väl med dig?:)

2009-10-25 @ 22:23:52
URL: http://aalmah.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej, allt bra?

För mej äre skit, usch o fy.. Kärleks bekymer, pigga upp mig med en kommentar? <3



btw, fin blogg :)



Krams /A

2009-10-26 @ 01:17:01
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag är med i en tävling där man kan vinna biljetter till idol finalen i globen..

Om du går in på den här länken:

http://fameboost.com/?l1=external&l2=profile_link&p=12521482



och väntar i några sekunder (det kostar ingenting) så får jag ett poäng, så jag ber dig

att trycka på länken så är du jätte snäll.. Det skulle betyda så sjukt mycket så du anar inte!



Tack på förhand! /mallan



(om jag har skickat det här förut så snälla bli inte sur för jag kan inte hålla reda på vilka jag har skickat till!)

2009-10-26 @ 09:16:21
URL: http://malinkahkonens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback