LEEEEET THE MUSIC PLAY

HEEEEEEEEJ bloggen! Det var ett tag sen vaaaa? Gör inge.

Kom hem från kära Falun i fredags dårå.. Sista året där, kändes väll bra? Och dåligt. Man har alltid så himla kul där! Det här åtret va fan de bästa, KUNSKAPSSKOLANS ÅRKURS 9 KÄNN ER SPECIELLA.
Finns inte så mycket att säga om Falun, vi hade förjävla kul och allt som hände i falun stannar i Falun helt enklet :)

Kom iallfall hem i fredags efter en låååång bussresa, morfar skjussa hem mig och jag hoppade in i duschen direkt kom när jag kom hem efter en liten stund kom Jonta och Julia hit :) Sen kom Ludde och Cewe men då gick vi ut och åkte runt i Luddes asballa bil och pumpa musik :) Tanka, åkte till Örby och jaaaa.. Mötte Adinas mamma hahaha Juliaaaa hade kiss på sina skor :) Ehm, mycket rolig kväll iallafall! Sen gick jag hem till en arg alexandros och sov, han är bäst :)

Vaknade upp på lördagen med mysarne och bara mööööös och sen så krigade vi oss uppp ur sängen för att möte julia fölr lite frukost på donkisssh, myspys. Efter det så lämnade vi Alexandros och åkte hem till Julia och hem till mig och hem till Julia och hem till mig haha :) Sen kom Ludde och massa och hämta Julia och då åkte jag också hem :)

Söndaaaaag: Spenderades i sängen och med Julia, mötte upp henne i Älvsjö sen åkte vi hem till henne sen gick vi ut och köpte godis sen så gjorde vi inte så mycket mera, åkte till Fruängen och sen hem igen haha :)

Måndag: Vaknade nyss, ska snart smsa Julius och säga att jag är vaken för vi ska åka och äta frukost nånstans? Hm, NAJS. Sen vet jag inte vad som händerrrr och fötter!

 

Bjussar på Cewelito, Ludde och Ceasar! PUSSSSSSSS



Kommentarer
Postat av: julia

fett med assöt! :)

2009-10-26 @ 18:05:23
URL: http://juliastjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback