5 oktober 2009

Hejhej! Sitter i skolan, har datan med mig today as nice. Så idag blir det att plugga jäääääääärnet, yey.. Kan ju säga att det behövs! Just nu håller jag på med den där jävla bildANALysen, skit tråkigt. Men den blir iallafall bra, som med allt annat jag gör? :) HEHE. Sen ska jag sättamig in i mångfalden och ekosystemen och kirra vg på det, aa tjena.

Men iallafall det är nyvecka och har inte så feta planer inför den inte. Ska försöka klämma in en dejt med Julia Snygg Stjernberg sen ska jag plugga som ett djur, mittterminsrapport nästa vecka jue..

Men nu ska jag återvända till analen, slänger in en bild på mig och Alexandros från i sommras eftersom han var klagade på att han inte va med i inlägget innan. Känns som om jag har lagt upp den här bilden flera gånger, menmen! Ska fixa dom andra bilderna från när han var med på landet också :) Aja, nu vet ni det (?) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ni e så sjuuukt söta gumman!! :) llr du.. han e ful..... öhm.. host.. pusssssss <3

2009-10-06 @ 15:38:06
Postat av: Alexandros

Och du är äcklig

2009-10-06 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback