Ett nakendoppsknull.

Hej bloggen, tittar på grey's så det här blir ett snabbt inlägg.. Har hunnit med en jävla massa idag. Direkt efter skolan åkte jag till Sollentuna till min älskling Bacon och hämta mina nycklar, tog en soda streemad saft sen vare rusch till bussen tillbaka till pendeln! Tack Hanna för sällskapet! Hem till ljuva Älvsjö och 144 vid bromsvägen hoppa Aggebagge på bussen och hänka hem till far om hämta min fjällis som jag senare skulle sälja. Så vi hämtade den för att senare åka hem tilll mamma för klockan fem skulle det komma en och kolla på den. Men vi va lite smått sega så vi blev sena så ringde morfar och bad honom köra hem oss och de gjorde han söt som han e! Sålde jackan och åt pyttipanna sen tog vi bussen till Aggebagge och spela fifa hela kvällen haha! Har garvat som en get hela dagen, tack August för att du är en sån jävla bra kompis!

Här är lite videosar från idag, höhö!




Kommentarer
Postat av: Aggebagge

Bästa blogg inlägget någon sin((((((((((((((((A))))))))))) men det är ju såklart bara för att aggebagge var med:)<33

2009-10-07 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback