Någonting ingen kommer orka läsa

Ja men hej på er! Det ar ett tag sen jag skrev men ahr haft fullt upp om man säger så! Haha... vad leker jag upptagen för? Såhär såg mi helgt ut:

Fredag: Hemma och löka hos Tine tills typ 6, Alex och Fellan va också där. Vi gjorde inte så mycket, tittade på fyra filmer och köpte pizza på home delivery. NAJS (y) Senare betämde vi oss för att gå på bio på kvällen och så blev det, Jag, Natta, Fellan, Tine, Alex och Simon såg Fame, hahaha döda mig. Den sög hårignegerkuk. Jag och Simon hade popcornkrig hela filmen och så sov jag en stund. Vaknade i slutet och fick låten på hjärnan som dom spelade 'I'm gonna learn how to fly'  TSSSSSSSSSSCH! HEHE. Sjöng på den hela vägen hem, stannade i Fruängen nån halvtimme och kom väll hem runt 1, det blev en ritkigt lyckad kväll :)

Lördag:
Sov längelänge, sen åkte la familia på shopping runda! Fick bland annat med oss en ny säng hem till mig! LYCKAAAAAAAAAAAA, sen lite annat smått och gott, satt upp tv:n på väggen, alltså en såndär ställning dårå. Den sitter mer i luften, BILD PÅ DET SEN! Öh sen köpte resten av famliljen sånt där som ni inte är intresserade av, tex utebelysning! Kvällen var lugn, blev pizza till middag sen utgång. Vi var i Segeltorp till en början sen chilla vi vid js en stund sen bestämde vi oss för att dra hem till mig och efter ett tag slutade det med att August låg och sov på golvet och Calle och jag sov i varsin del av soffan, haha!

Söndag: Har bara legat hemma i my new bed hela dagen, tjatar för att få hit sällskap men något på två hjul är tydligen roligare än mig :(((

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA måste bara tillläga att kvällen bjöd ¨på bycket skratt när man blev buren på en axel med rumpan i vädret springandes mot bussen HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHH (ni kommer aldrig förstå hur kul det var)



Lite spontan hylla där under tv:n, den ska bort den äre PERFEKT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback