HEEEEEEEEEEEJ

Hej hallå bloggen! Droppar ett inlägg här i från Falun :) Sitter och spelar kort med Annie och Verran på rummet, najs som bajs. Inte så mycket har hänt förutom att igår strippade vissa (nämner inga namn) henke. HAHAHAHA.
Aja, började med att vi kom hit i måndags, käääkade lunch och så sen så drog lektionerna igång, min och annies coola grupp består av mig och annie och resten killar. Jätte kul? Nee. Vi hade iallfall hemkunskap och vi gjorde köttfärsås och blåbärspaj, tror det gick förjävla bra alltså. Öhm Simon fick mvg vafan får inte vi då? (a) Sen var det kväll och vi gjorde det men gör på kvällarna i falun. Mest springer runt och äter godis och spelar kort. Jag och David Snor är bäst på poker.

Tisdag: Träslöj hela dagen, chilla med Simon för det mesta på kvällen och åt förjävla mycket chips. Mer hände inte typ. Haha galen natt, migrän och grejjer. INTE bra men de gick över efter lite sömn, bra va?

Onsdaggggg: Träslöjd hela dagen, MIN BREVLÅDA BELV SÅ JÄVLA AS BALL (SÅ HIMLA STOLT) Vi sluta nyss och ni står annie i bh. Haha, nej men nu ska jag göra nått annat! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ

Bjussar på 1000000 bilder nån annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback