HEJ JAG HAR TRÅKIGT

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMNA SMS?
Men haha, det är från pappa :p
'Vad kul :) kebab eller kina eller wok eller sushi eller greken? :p kanske bigges 8) vi har mat till hela veckan ;)'

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Adam sollentuna - HAHA men fy helvete, nej det har jag inte.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Amanda Norell - Haha vi är kompisar :)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Anna anka - Träffar henne varje dag i skolan :)

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Alex Gäverström - Haha assöt!

FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Anton Pettersson - Haha att han va ful eftersom att alla andra tyckte att han va snygg då!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Adina - Genom bella :)

GILLAR DU NUMMER 15?
Anders Hedlund - Haha (Minnas pappa) men gillar är bara förnamnet!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN
Affe - Vet inte vem det är?

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Alexandra Sandberg - När jag vill breeeeee :)

NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Alex Susanj - Haha nära och nära vet jag inte.. men vänner är vi :)

VAD PRATAR DU OCH NUMMER 8 OFTAST OM?
Aik Ludde - Haha aik :p När det är matcher och sånt :P

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Abdulla - Haha nej tack.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 17?
Anderas Zaos - Haha nej :P

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 10?
Alexander Lindblad - Ajde bror :)

VAD STÅR DET I DITT SENASTE SKICKADE SMS?
Haha det är till pappa :P
'Haha mupp :) Vi kör på Gula Villan :D'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback