Hello Hej Hola Salut Moi.. sen kan jag inga fler.

Har legat i min underbara säng hela dagen, märks att de är lov. As nice, har knapprat gurka och drukit juice och suttit vid datan, strejkat farmville i sisådär 4 timmar men nu är jag beck on track again. Hmm.. tragiskt. Vill sysselsätta mig själv nu, så ska göra saker som måste göras.. vad annars lix0m..

1. Leta efter fjärrkontrollen, det har blivit sändningsuppehåll.
2. Byta låt på spotify eftersom att jag inte vill att nån ska se att jag lyssnar på 'När vi gräver guld i USA'
3. Plocka in all ren tvätt i garderoberna.
4. Packa upp väskan från Falun. (Visst är jag äcklig som inte gjort det än?)
5. Byta lakan i sängen (rekomenderar inte vita kuddöverdrag när man är en lat människa som jag och sover med smink)
5. Dammsuga (ingen parrantes på den)
6. Öppna fönstert (det luktar kuk här inne)
7. Fixa in alla nya grejjer till rummet som mamma kommer hem med varje dag (TACK!!!)
8. Duscha + fixa mig
9. Ringa pappa och bestämma vilken resturang vi ska äta på.
10 DE VA ALLLLT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback