HÖHÖÖÖÖÖÖ

1.När var du full senast? Är full nu 

2.Vem hade du senast sex med? Grek

3.När mår du som bäst? När jag får som jag vill

4.Vilken pryl klarar du dig inte utan? Mitt hem 

5.När bajsade du senast? Igår kväll

6.Vad står det i ditt senast skickade sms? 'Jappjapp men har ju privata bilder på dig också :) höhö'

7.Vem ringde du senast? Mamma

8.Vem ringde dig senast? Mamma

10.Senaste konserten du ar på? Hjäääälp, herregud.. Mobba mig inte.. DARIN.. i typ fyran.

11.Favoriträtt? Kött och pommes med bea

12.Snyggaste hårfärgen? Brunnnnnnnnn!

13.Solresa eller vinterresa? Regnresa

14.Testat trekant någon gång? Men nej haha

15.När testade du dig senast för könssjukdomar? Måste göra det varje dag?

16.Vad heter din första kärlek?  Richard Eklund

17.Vad var det senaste du köpte? Donken

18.Favoritserie? Sex and the city, Desperate Housewifes 

19.Senaste film du såg på bio?  Flickan som lekte med elden

20.Vad gör du helst en lördagskväll? Det är frågan.

21.Mys eller sex? Både och

22.Morgonmänniska eller nattmänniska? Nattmänniska

23.Har du några tatueringar eller ska du tatuera dig? Nipa, och nej men skulle vilja ha nått i svanken.

24.När vart du av med oskulden? 
13

25.Vad hette han/hon? Alexandros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback