I told my therapist about you

Chillar galet hos pappa nu, väntar på ugly betty och desperate housewifes! Blev inge plugga idag, fan. Seriöst mäste ta tag i de där, men jag orkar inte. För de känns så jävla jobbigt.. Fördriver tiden med Farmville istället, seriöst jag 36 nya gifts :D Var av majoriteten är gravstenar.. hur kuuuuul e deråååh?!?!?! Schysst lixom :(

För övrigt äre fett skönt med lov och i morgon ska jag sälja mina splitternya special beställda basket skor, det är tilliochmed dit sytt mitt eget nummer.. BUHU. Men de känns bra, ska äta lite mer chips nu för att dempa ångetsten över att jag blivit fett otränad.

Liiiiiiiiiiiiivet leker, de visste ni va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback