Jadu..

Tänkte droppa ett lite mer detaljerat inlägg, hmmmm.. Mitt liv är jävligt intressant måste jag säga, även om jag inte visar det här i bloggen. Fett me action varje dag alltså, kämpar för att överleva dagen. Alltid är det ju nått som är fel. Antingen någonting jag sagt, någonting jag gjort eller någonting jag inte gjort, eller någonting jag borde gjort! Som tur är, är jag en sån person som inte bryr mig så mycket, tar det mesta med en nypa salt lixom. Ser stora problem som väldigt så problem. Kanske kallas naiv? Tackar gud för det iallafall! Men det jag vill komma fram till är att Julia Holmberg är det roligaste jag vet och jag sitter och skrattar här i min ensamhet åt henne. (fifaaaaaan jag kan aldrig vara seriös alltså)




Min gamla kärlek! :(


Kommentarer
Postat av: Polo

Jeppes moped äger :D:D::D:D:D

2009-10-07 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback