Just i dag är jag stark.

Hejhej! Kom nyss hem från stan med Corren, sweetiepaj! Först gick vi runt lite och kollade efter nått mysigt cafe hittade inget vi ville stanna på, men tillslut så satte vi oss vid kungshallarna. Mysigt som fan, de blev en chailatte och en morotskaka :) ..och en jävla massa prat! Efter det så gick vi runt och kolla i massa affärer sen åkte vi hem :) Fick med mig chailatte pulver med mig hem, HAHA! Så sitter här med ett glas och känner mig fett me as ball.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, pappa kommer snart och hämtar mig då ska vi åka och äta nån stans sen blir det älvsjös-tyngre i kväll. Heipa

(Börjar undra om det är nått fel på min mobil också....................)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback