Just like a boomerang

Har nog gjort alla jävla test och spelat alla spel man kan spela på feacbook! Har grymt tråkigt sitter och väntar på att Mr. Bakos ska bli klar med min nya header :) Längtaaaaaaaaar, hoppas den blir fin men de blir den säkert! Om han bara kunde rappa på lite, det går så himla långsamt (haha okej jag har typ väntat i en kvart)

Bara för att fördröja tiden så kan jag ju säga att mitt 'nya' rum är snart klart! Mamma var och köpte lite saker till mig idag :) Nån gardin/rullgardinssak, massa ljus, någonting till sängen som håller lakanen på plats och nya kuddöverdrag, jipppppieeeee (a) När det blir klart här inne ska jag aldrig gå ut här ifrån, mitt rum är bäst. Här finns allt man behöver. GAAAAAAAAAAAAAAAH VÄRLDENS LYCKLIGASTE!


I MORGON ÄR VI LEDIGA OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback