Lite inside information..

Hahaha i natt drömde jag massa roliga saker, haha jag drömmer nästan alltid faktiskt! HÖHÖ i natt drömde jag om min farmville, bara för att jag inte orkar fixa mina djur (ni trogna spelare fattar vad jag menar) så drömde jag att dom blev gamla och fick skägg och att alla attackerade mig och sen började alla dö en efter en.. :( Hahahaha

Lite senare drömde jag att jg va i Italien med alla jag va i norrtälje med i sommras, haha så jävla sjukt. Vi badade massa i nån pool som låg mitt ute i skogen och alla skulle hoppa ner samtidigt i vattnet och så slutade det med att jag såg allt underifrån och såg hur alla råkade hoppa på varandra så alla bröt sina ryggar..

så jävla sjukt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback