New week!

Godmorgon! Och hej på dig du nyae vecka! Juuuust nu chillar jag galet och leker med farmville, börjar tröttna på de där nu :( Men ska fan kämpa mig upp till 30! Yeye, såhär kommer min vecka att se ut iallfall!

Måndag - Skola, inget speciellt efter. Passa syster en stund i kväll bara.
Tisdag - BACON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onsdag - Dejt med Julia. Hoppas det blir nått mellan oss, är verkligen kär i henne. Undra vilket efternamn vi ska ta när vi gifter oss sen.. Lundgren eller Stjernberg? Tåls att tänka på!
Torsag - Stan med Alexandros? :)
Fredag - Inte en aning!
Lördag - Börja fixa inför falun? Köpa sånt jag behöver och så!
Söndag - Packa till falun!

Sådär ja, trevlig och händelserik vecka. Höhö! Nu ska jag återgå till det jör gjorde innan, i princip INGENTING! :)



Kommentarer
Postat av: Tisdag

BACON? .........

2009-10-12 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback