Njuter, njuter, njuter..

Halååååja!

Sitter just nu och tjillar galet med bästavän Alexcccccccch och smider planer för helgen!
På fredag ska Alexandros sova hos mig och på lördag ska jag vara ute med Alex och tine och gänget! På söndag blir de packning inför falun! AAAAAAAAAASNICE!

Just nu händer inte så mycket i ks, det var tacos idag, f1 nice! Väntar på att bilden ska börja så jag får sluta sen, och då ska jag till stan med Alexandros. Ska titta om min jacka har kommit?!?!?! Och han skulle lämna tillbaka några byxor eller vare va :) Efter det ska vi hem till mig.

Och där har ni min dag..

I går blev det inget bloggande eftersom att direkt efter skolan gick jag hem till pappa och leta efter min iphone, hitta den inte!?!?!?!?!?!? Men nu vet jag vart den är :) Efter det rullade jag mot Alexandros och tillbringade eftermiddagen + Kvällen där. Vi gjorde mest ingenting, åt middag och hade snorkråkekrig hahahaha.. Videoinlägg gjorde vi också, lägger in dom så får jag kan (a)

Men nu ska jag göra nått annat, hare bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback