Nödvändigt

SENASTE:
1. Dryck: Mjölk
2. Telefonsamtalet: Jonta
3. SMS: Alexandros
4. Sång du lyssnade på: Helena Paparizou - My number one
5. Gången du grät: Oj, länge sen!
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte direkt
8. Har du varit otrogen: Nej..
9. Förlorat någon speciell person: Ja de har jag
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja det har jag!
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Rosa
13. Vitt
14. Grön
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja de har jag
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Minna alltså...
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Kan man säga
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha jaja
21. Pussat en kompis: Japp
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat irl: Nästan alla, förtom alla turkar som addar från facebook.
23. Hur många barn vill du ha: Typ två
24. Har du några husdjur: Nejeee :(
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med William och Robel i stan, höhö
27. Vilken tid vaknade du idag: Typ nio
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Va med Calle och August, alla log och sov i min soffa
29. Någonting som du längtar till: Nästa helg
30. Senaste gången du träffade din pappa: Två dagar sen
31. Du skulle vilja ändra om ditt liv: Nja
32. Vad lyssnar du på just nu: Helena Paparizou - Mambo!
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag ligger två steg efter i matten
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Amanda
38. Stjärntecken: Skytte
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Kunskapsskolan
41. Gymnasie: Jag vet inte än
42. Högskola: Vettefan
43. Hårfärg: Brunt
44. Långt eller kort: Långt
45. Längd: 170
46. Vad gillar du gällande dig själv: Jag kan få vem som helst att skratta
47. Piercings: Öronen, naveln
48. Tattoos: Vill
49. Höger eller vänster: Höger
DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har inte blivit opererad
52. Piercing: de va typ i tvån, på min födelsedag haha
53. Tatueringen: Aldrig hänt
54. Bästa vän: Maja Sporre
55. Sporten du spelade: Scaout, HAHA
56. Husdjur: Fiskar
57. Vaccination du minns: I Fruängsskolan
58. Konsert: Darin JAO
59. Förälskelse: Richard Eklund
60. Alkohol du drack: Haha vodka föfan, fjortisfylla. 
JUST NU:
61. Äter du: Inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Somna
64. Lyssnar du på: Spotify reklamen </3
65. Väntar du på: Bättre tider
DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn: Mja, ja de vill jag
67. Vill du gifta dig: Vill jag säkert
68. Karriär i åtanke: Inte en aning!
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Yes
81. Tappat glasögon eller linser: Använde inte sånt
82. Haft sex på första dejten: Haha dejten? Vilket fult ord
83. Krossat någons hjärta: Ja
84. Har någon krossat ditt hjärta: MEN JA
85. Har du blivit arresterad: Nepp!
86. Dissat någon: Haha ja
87. Gråtit när någon dött: Men ja?
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): HAHAHAHA asså ja fast nä :D
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Nja lite halvt
90. Mirakel: Vetr inte
91. Kärlek vid första ögonkastet: Men nej
92. Himlen: Ja
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Men haha inte de där ordet igen
95. Änglar: Nja
SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut ? Nej
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Pengar, min säng<3 och mina underbara vänner
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ahrååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback