Oj va roligt man kan ha

Hejochtja!

Kom nyss hem till mamma igen, tog samma buss som igår 09.26. Toppen, gjorde nyss lite frukost som jag sitter och smaskar på och planerna för i dag förblir oplanerade eller nått. Kanske kör en sån där 'tjejdag' här i min ensamhet. Bastar, aniktsmask, rakar benen och allt ja ni vet! Målar tånaglarna.. okej lite överdrift men ni förstår nog vad jag menar :) Eller så sitter jag här oduschad och äter mat hela dagen. Hmm..

Igår så blev de pizza för mig och pappsen sen skjussa han mig back to Älvsjö där jag inte va hela kvällen haha. Började med att jag mötte Love och fick ett VÄLDIGT ROLIGT TELEFONSAMTAL som gav mig ett skratt för livet hahahaha. De va kul. Jag <3 Pappa hahahahaha. Så jävla skön. Asså hahahahaha. Iallafall vi tog bussen till David där vi inte fick komma in så dom sket vi i och mötte upp Fanny istället och så åkte vi till Fruängen sen till Älvsjö station där Love ville träffa Elin (Dollan) men hon kunde inte. Så vi åkte till donken och satte oss där istället och efter en stund kom Alex och sen Fellan och Towa. Haha aa och så satt vi där en stund till sen drog vi till Telefonplan och jaa.. gjorde ingenting. Kul va? Sen back to Älvsjö och sen åkte alla hem. Kul kväll, verkligen. (De va de)

Aja, droppar väll flera inlägg under dagen. Ska fota min frukost så ni får se vad jag äter mina små bloggläsare (INTERNT)

SNÄLLA JULIA HOLMBERG LOGGA IN PÅ MSN JAG VILL (......) HAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback